Menu Zavřít

FIRMA Martin Taraležkov IČO: 06094937

Martin Taraležkov má aktuální nebo historický záznam v těchto rejstřících: živnostenský rejstřík, registr ekonomických subjektů.

Martin Taraležkov (06094937) je Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Má celkem tři obory činností. Živnost provozuje od roku 2017. V současnosti stále podniká.

Jako zdroj dat o Martin Taraležkov nám sloužily tyto stránky:

Výpis dat pro Martin Taraležkov na portále firmy.euro.cz obsahuje pouze takové informace, které lze dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, zveřejňovat i bez souhlasu subjektu těchto údajů.

Výpis ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Martin Taraležkov

IČO (identifikační číslo): 06094937
Jméno: Martin Taraležkov
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 11. 5. 2017
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Martin Taraležkov

Sídlo: Přívozní 1600/2b, Praha 17000

Živnosti Martin Taraležkov

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 11. 5. 2017

Statutární orgán Martin Taraležkov

Člen statutárního orgánu: Martin Taraležkov

Výpis z RES (Registr ekonomických subjektů)

Základní údaje Martin Taraležkov

IČO: 06094937
Firma: Martin Taraležkov
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 7
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 11. 5. 2017

Sídlo Martin Taraležkov

Sídlo: Přívozní 1600/2, Praha 17000

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Činnosti v oblasti informačních technologií
Činnosti reklamních agentur