|
Platnost údajů od - do |
| vzdělávání (odpovídající činnostem dle CZ-NACE sekce P) |
8.9.2022 |
| podpora uspokojování potřeb a požadavků návštěvníků, obyvatel, nestátních neziskových organizací, komerčních subjektů (obchodních společností, osob samostatně výdělečně činných, a.j.), samosprávných celků a jimi zřizovaných subjektů |
24.4.2019 |
| podpora a propagace cestovního ruchu a lázeňství na tuzemských a zahraničních trzích |
24.4.2019 |
| vytváření partnerství v cestovním ruchu a lázeňství |
24.4.2019 |
| koordinace aktivit v oblasti marketingu a propagace cestovního ruchu a lázeňství ve vztahu ke státním a samosprávným institucím a dále ve vztahu k profesním sdružením a komerčním subjektů poskytujícím služby v oblasti cestovního ruchu a lázeňství |
24.4.2019 |
| koordinace aktivit v oblasti marketingu a propagace cestovního ruchu a lázeňství ve vztahu ke státním a samosprávným institucím a dále ve vztahu k profesním sdružením a komerčním subjektů poskytujícím služby v oblasti cestovního ruchu a lázeňství |
24.4.2019 |
| podpora rozvoje cestovního ruchu a lázeňství v regionu v provázanosti s vizemi sousedících krajů |
24.4.2019 |
| podpora aktivace dobrovolníků a nestátních organizací |
24.4.2019 |
| podpora audiovizuální tvorby zabývající se propagací cestovního ruchu a lázeňství |
24.4.2019 |
| podpora posilování image regionu, prezentace a propagace (destinační identita, internetová prezentace regionu, účast na výstavách a veletrzích, členství v národních oborových a profesních svazech, apod.) |
24.4.2019 |
| podpora dlouhodobě udržitelného rozvoje venkova, zemědělství a návazných oblastí |
24.4.2019 |
| podpora zdravého rozvoje společnosti ve všech jejích oblastech |
24.4.2019 |
| podpora vytváření strategie v oblasti turistických a lázeňských produktů s ohledem na vybrané cílové segmenty |
24.4.2019 |
| podpora a zabezpečení vzdělání v oblasti cestovního ruchu a lázeňství |
24.4.2019 |
| podpora výchovy místních obyvatel k udržitelnému cestovnímu ruchu a lázeňství |
24.4.2019 |
| podpora sledování rozvoje cestovního ruchu a lázeňství a jejich dopad na region (analýza trhu, potřeb a požadavků návštěvníků, pozitivní a negativní dopady rozvoje cestovního ruchu) |
24.4.2019 |
| podpora uskutečňování návštěvnického managementu |
24.4.2019 |
| podpora stanovování únosného zatížení území regionu pomocí indikátorů udržitelného rozvoje cestovního ruchu a lázeňství |
24.4.2019 |
| podpora nastavení spolupráce subjektů cestovního ruchu a lázeňství z veřejného i soukromého sektoru |
24.4.2019 |
| podpora reprezentování zájmů regionu na národní i nadnárodní úrovni a zájmů cestovního ruchu a lázeňství v rámci regionu |
24.4.2019 |
| podpora iniciace rozvoje suprastruktury a infrastruktury cestovního ruchu a lázeňství v souladu s potřebami a požadavky trhu |
24.4.2019 |
| podpora zabezpečení optimalizace vlivů cestovního ruchu a lázeňství na region v zájmu zajištění udržitelné rovnováhy mezi ekonomickým užitkem a sociálně-kulturními náklady a náklady na životní prostředí |
24.4.2019 |
| podpora informačních technologií jako nedílná součást rozvoje mládeže |
24.4.2019 |
| podpora multiplikačního efektu cestovního ruchu a lázeňství v regionu |
24.4.2019 |
| podpora shromažďování informací o turistickém a lázeňském potenciálu regionu a jejich průběžná aktualizace v rámci jednotlivých cílových skupin |
24.4.2019 |
| podpora koordinace aktivit v oblasti marketingu a propagace cestovního ruchu a lázeňství ve vztahu ke státním a samosprávným institucím a dále ve vztahu k profesním sdružením a komerčním subjektům poskytujícím služby v oblasti cestovního ruchu a lázeňství, |
24.4.2019 |
| podpora vědy a výzkumu |
24.4.2019 |
| ochrana složek životního prostředí |
24.4.2019 |
| aktivity související s klimatickou změnou (adaptace, mitigace) |
24.4.2019 |
| zpracování dokumentací všech úrovní (strategických, technických, a.j.) |
24.4.2019 |
| dotační management |
24.4.2019 |
| výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona |
16.12.2009 - 24.8.2011 |
| podpora a propagace cestovního ruchu na tuzemských a zahraničních trzích |
23.8.2006 - 24.4.2019 |
| vytváření partnerství v cestovním ruchu |
23.8.2006 - 24.4.2019 |
| koordinace aktivit v oblasti marketingu a propagace cestovního ruchu ve vztahu k státním a samosprávným institucím a dále ve vztahu k profesním sdružením a komerčním subjektům poskytujícím služby v oblasti cestovního ruchu |
23.8.2006 - 24.4.2019 |
| podpora audiovizuální tvorby zabývající se propagací cestovního ruchu |
23.8.2006 - 24.4.2019 |
| podpora informačních technologií jako nedílná součást rozvoje mládeže |
23.8.2006 - 24.4.2019 |
| podpora dlouhodobě udržitelného rozvoje venkova, zemědělství a návazných oblastí v ČR |
23.8.2006 - 24.4.2019 |
| podpora dlouhodobě udržitelného rozvoje obcí a měst v ČR |
23.8.2006 - 24.4.2019 |
| podpora zdravého rozvoje společnosti ve všech jejích oblastech |
23.8.2006 - 24.4.2019 |
| podpora vědy a výzkumu v regionech ČR |
23.8.2006 - 24.4.2019 |