FIRMA Jiří Hájek IČO: 15402282

Jiří Hájek má aktuální nebo historický záznam v těchto rejstřících: živnostenský rejstřík, registr ekonomických subjektů.

Jiří Hájek (15402282) je Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Má celkem čtyři obory činností. Živnost provozuje od roku 1991. V současnosti stále podniká.

Jako zdroj dat o Jiří Hájek nám sloužily tyto stránky:

Výpis dat pro Jiří Hájek na portále firmy.euro.cz obsahuje pouze takové informace, které lze dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, zveřejňovat i bez souhlasu subjektu těchto údajů.

Výpis ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jiří Hájek

IČO (identifikační číslo): 15402282
Jméno: Jiří Hájek
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 18. 7. 1991
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Jiří Hájek

Sídlo: Balbínova 206/16, Praha 12000

Živnosti Jiří Hájek

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Testování, měření, analýzy a kontroly
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Zprostředkování obchodu a služeb
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 12. 6. 1992

Statutární orgán Jiří Hájek

Člen statutárního orgánu: Jiří Hájek

Výpis z RES (Registr ekonomických subjektů)

Základní údaje Jiří Hájek

IČO: 15402282
Firma: Jiří Hájek
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 2
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 18. 7. 1991

Sídlo Jiří Hájek

Sídlo: Balbínova 206/16, Praha 12000

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Zprostředkování specializovaného velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení s ostatními výrobky j. n.
Ostatní technické zkoušky a analýzy
Činnosti reklamních agentur