Menu Zavřít

FIRMA Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s. IČO: 02111942

Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s. má aktuální nebo historický záznam v těchto rejstřících: obchodní rejstřík, registr ekonomických subjektů.

Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s. (02111942) je Obecně prospěšná společnost. Sídlí na adrese nám. Komenského 12, 74245 Fulnek. Do obchodního rejtříku byla zapsána dne 9. 10. 2013 Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s. má více oborů činností.

Jako zdroj dat o Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s. nám sloužily tyto stránky:

Výpis dat pro Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s. na portále firmy.euro.cz obsahuje pouze takové informace, které lze dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, zveřejňovat i bez souhlasu subjektu těchto údajů.

Výpis z ochodního rejstříku

Základní údaje Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s.

Soud: Krajský soud v Ostravě 9. 10. 2013
Spisová značka: O 1214
IČO (identifikační číslo osoby): 02111942
Jméno: Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s.
Právní forma: Obecně prospěšná společnost 9.10.2013
Zapsána dne: 9.10.2013

Aktuální kontaktní údaje Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s.

Sídlo Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s.

Platnost údajů od - do
Adresa: Nám. Komenského 12, Fulnek 74245, Česká republika 9.10.2013

Předmět podnikání Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s.

Platnost údajů od - do
vytváří vizi rozvoje cestovního ruchu v regionu Poodří - Moravské Kravařsko v provázanosti kraje, na jejich území se region rozkládá ve spolupráci s krajem se podílí na vytváření koncepce rozvoje cestovního ruchu formuluje strategii rozvoje cestovního ruchu v regionu včetně marketingové strategie formuluje akční program rozvoje cestovního ruchu v souladu se strategií vytváří pracovní skupiny v souladu se strategií aktivizuje dobrovolníky a nevládní organizace ke spolupráci analyzuje současnou situaci a identifikuje faktory rozvoje cestovního ruchu ( analýza vnitřních podmínek - silné a slabé stránky a vnějšího okolí - příležitosti a ohrožení regionu, segmentace trhu, výběr cílových segmentů, aktivizace marketingového mixu v zhledem k vybraným segmentům ) 9.10.2013
podílí se na posilování image regionu, na jeho prezentaci a propagaci ( vytvoření destinační identitty, internetová prezentace regionu, účast na výstavách a veletrzích, členství v národních oborových a profesních svazech apod.) vytváří strategie v oblasti turistických produktů s ohledem na vybrané cílové segmenty a podporu jejich vzniku, podílí se na jejich zpracování spolupracuje s CzechTourism zajišťuje fundraising rozvojových projektů lidských zdrojů, kvality aj. ( dotace, granty, sponzoring apod.) podporuje a zabezpečuje vzdělávání v oblasti cestovního ruchu podporuje výchovu místních obyvatel k cestovnímu ruchu sleduje rozvoj cestovního ruchu a jeho dopad na region ( analýza trhu, potřeb a požadavků návštěvníků, pozitivní i negativní dopady rozvoje cestovního ruchu ) uskutečňuje návštěvnický management stanovuje únosné zatížení území regionu pomocí indikátorů udržitelného rozvoje cestovního ruchu připravuje scénář krizového managementu ( pro případ živelných pohrom, teroristických útoků apod.) koordinuje spolupráci subjektů cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru v rámci regionu reprezentuje zájmy regionu na národní úrovni a zájmy cestovního ruchu v rámci regionu iniciuje rozvoj suprastruktury a infrastruktury cestovního ruchu v souladu s potřebami a požadavkami trhu zabezpečuje optimalizaci vlivu cestovního ruchu na region v zájmu zajištění udržitelné rovnováhy mezi ekonomickým užitkem a sociálně-kulturnímu náklady a náklady na životní prostředí podporuje maximalizaci uspokojení potřeb a požadavků návštěvníků regionu ( výzkum a prezentace výsledků ) podporuje zavádění moderních technologií do praxe podílí se na maximalizaci multiplikačního efektu cestovního ruchu v regionu koordinuje činnost turistických informačních center vytváří, spravuje a naplňuje regionální fond cestovního ruchu shromažďuje informace o turistic 9.10.2013

Vedení firmy Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s.

Statutární orgán Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s.

Pavlína Ambrosch
Ve funkci od 25.2.2015
Adresa U Trojáku 4598, 76005 Zlín
Pavlína Ambrosch
Ve funkci od 9.10.2013 do 25.2.2015
Adresa Masarykova 68, 74245 Fulnek

Výpis z RES (Registr ekonomických subjektů)

Základní údaje Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s.

IČO: 02111942
Firma: Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s.
Právní forma: Obecně prospěšná společnost
Okres: Nový Jičín
Základní územní jednotka: Fulnek
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé
Datum vzniku: 9. 10. 2013

Sídlo Destinační management turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, o.p.s.

Sídlo: nám. Komenského 12, Fulnek 74245

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Činnosti zpravodajských tiskových kanceláří a agentur
Činnosti reklamních agentur
Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n.
Činnosti cestovních agentur
Univerzální administrativní činnosti
Ostatní vzdělávání
Činnosti ostatních organizací sdružujících osoby za účelem prosazování společných zájmů j. n.
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel
Informační a komunikační činnosti