|
Platnost údajů od - do |
vytváří vizi rozvoje cestovního ruchu v regionu v provázanosti s vizemi krajů, na jejichž území se rozkládá |
28.12.2011 |
ve spolupráci s kraji se podílí na vytváření koncepce rozvoje cestovního ruchu |
28.12.2011 |
formuluje strategii rozvoje cestovního ruchu v regionu včetně marketingové strategie |
28.12.2011 |
formuluje akční program rozvoje cestovního ruchu v souladu se strategií |
28.12.2011 |
vytváří pracovní skupiny v souladu se strategií |
28.12.2011 |
aktivizuje dobrovolníky a nevládní organizace ke spolupráci |
28.12.2011 |
analyzuje současnou situaci a identifikuje faktory rozvoje cestovního ruchu (analýza vnitřních podmínek - silné a slabé stránky a vnějšího okolí - příležitosti a ohrožení regionu, segmentace trhu, výběr cílových segmentů, aktivizace marketingového mixu vzhledem k vybraným segmentům) |
28.12.2011 |
podílí se na posilňování image regionu, na jeho prezentaci a propagaci (vytvoření destinační identity, iternetová prezentace regionu, účast na výstavách a veletrzích, členství v národních oborových a profesních svazech, apod.) |
28.12.2011 |
vytváří strategie v oblasti turistických produktů s ohledem na vybrané cílové segmenty a podporu jejich vzniku, podílí se na jejich zpracování |
28.12.2011 |
spolupracuje s Czech Tourism |
28.12.2011 |
zajišťuje fundraising rozvojových projektů, lidských zdrojů, kvality aj. (dotace, granty apod.) |
28.12.2011 |
podporuje a zabezpečuje vzdělávání v oblasti cestovního ruchu |
28.12.2011 |
podporuje výchovu místních obyvatel k cestovnímu ruchu |
28.12.2011 |
sleduje rozvoj cestovního ruchu a jeho dopad na region (analýza trhu, potřeb a požadavků návštěvníků, pozitivní i negativní dopady rozvoje cestovního ruchu) |
28.12.2011 |
uskutečňuje návštěvnický management |
28.12.2011 |
stanovuje únosné zatížení území regionu pomocí indikátoru udržitelného rozvoje cestovního ruchu |
28.12.2011 |
připravuje scénář krizového managementu (pro případ živelních pohrom, útoku teroristů apod.) |
28.12.2011 |
koordinuje spolupráci subjektu cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru v rámci regionu |
28.12.2011 |
reprezentuje zájmy regionu na národní úrovni a zájmy cestovního ruchu v rámci regionu |
28.12.2011 |
iniciuje rozvoj suprastruktury a infrastruktury cestovního ruchu v souladu s potřebami a požadavky trhu |
28.12.2011 |
zabezpečuje optimalizaci vlivu cestovního ruchu na region v zájmu zajištění udržitelné rovnováhy mezi ekonomickým užitkem a sociálně-kulturními náklady a náklady na životní prostředí |
28.12.2011 |
podporuje maximalizaci uspokojení potřeb a požadavků návštěvníků regionu (výzkum a prezentace výsledku) |
28.12.2011 |
podporuje zavádění moderních technologií do praxe |
28.12.2011 |
podílí se na maximalizaci multiplikačního efektu cestovního ruchu v regionu |
28.12.2011 |
koordinuje činnosti turistických informačních center |
28.12.2011 |
vytváří, spravuje a naplňuje regionální fond cestovního ruchu |
28.12.2011 |
shromažďuje informace o turistickém potencionálu regionu, zajišťuje jejich průběžnou aktualizaci a jejich zpracování pro jednotlivé skupiny uživatelů a to všemi žádánými formami |
28.12.2011 |