1) zastupování, podpora, koordinace a hájení hospodářských a
profesionálních zájmů frankofonních subjektů v České republice a
českých subjektů v zemích frankofonní oblasti,
2) Prezentace zájmů darců a sponzorů společnosti v zemích
frankofonní oblasti s ohledem na jejich předmět činnosti,
3) vytváření databáze českých podniků majících zájem na obchodní
spolupráci mezi Českou republikou a zeměmi frankofonní oblasti a
naopak; shromažďování obchodních a dalších informací o
ekonomických aktivitách v zemích frankofonní oblasti,
4) umožnění vstupu českým podnikatelům do databáze podniků
frankofonních společností a subjektů,
5) umožnění stáží zástupcům českých podniků v podnicích zemí
frankofonní oblasti,
6) účast na významných akcích v ČR a v zahraničí - veletrhy,
zasedání mezivládních organizací, účast na programu rozvoje
Evropské unie, rozvíjení oblasti "public relations",
7) setkání zástupců všech národních výborů zvláště u
příležitosti summitů mezinárodní organizace Fankofonie,
8) pomoc při vypracování stanovisek mezinárodní organizace
Frankofonie k důležitým mezinárodním otázkám z oblůasti
mezinárodního obchodu (jednání MMF, problematika zadluženosti
rozvojových zemí),
9) vytvoření prostoru a odpovídající formy pro vzájemná setkání
českých podnikatelských subjektů s podniky v zemích frankofonní
oblasti,
10) podpora aktivit a projektů zvyšujících vzdělání mladých
lidí, zejména podporu studijních pobytů a stáží v zemích s
odlišnou kulturní tradicí,
11) iniciování a organizování společenských a kulturních akcí,
12) podpora výuky francouzského jazyka a výměnných stáží
jazykových lektorů,
13) pořádání přednášek, besed, seminářů, výstav napomáhajících
ke sblížení frankofonních a českých kultur,
14) zajišťování kulturních a společenských akcí, agenturní
činnost,
15) podpora a zajišťování zájmové činnosti v oblasti kultury,
sportu a vzdělání,
16) zprostředkování vztahů a kontaktů mezi neziskovým sektorem
frankofonních zemí,
17) vydávání periodických a neperiodických tiskovin a publikací,
18) materiální podpora vzniku kulturníh hodnot,
19) zprostředkování mezinárodních společenských a kulturních
kontaktů,
20) podpora zvyšování zaměstnanosti v České republice,
21) propagace frankofonních kulturních a umělěckých děl,
22) podpora cestovního ruchu. |
6.4.2011 |
1) zastupování, podpora, koordinace a hájení hospodářských a
profesionálních zájmů frankofonních subjektů v České republice a
českých subjektů v zemích frankofonní oblasti,
2) Prezentace zájmů darců a sponzorů společnosti v zemích
frankofonní oblasti s ohledem na jejich předmět činnosti,
3) vytváření databáze českých podniků majících zájem na obchodní
spolupráci mezi Českou republikou a zeměmi frankofonní oblasti a
naopak; shromažďování obchodních a dalších informací o
ekonomických aktivitách v zemích frankofonní oblasti,
4) umožnění vstupu českým podnikatelům do databáze podniků
frankofonních společností a subjektů,
5) umožnění stáží zástupcům českých podniků v podnicích zemí
frankofonní oblasti,
6) účast na významných akcích v ČR a v zahraničí - veletrhy,
zasedání mezivládních organizací, účast na programu rozvoje
Evropské unie, rozvíjení oblasti "public relations",
7) setkání zástupců všech národních výborů zvláště u
příležitosti summitů mezinárodní organizace Fankofonie,
8) pomoc při vypracování stanovisek mezinárodní organizace
Frankofonie k důležitým mezinárodním otázkám z oblůasti
mezinárodního obchodu (jednání MMF, problematika zadluženosti
rozvojových zemí),
9) vytvoření prostoru a odpovídající formy pro vzájemná setkání
českých podnikatelských subjektů s podniky v zemích frankofonní
oblasti,
10) podpora aktivit a projektů zvyšujících vzdělání mladých
lidí, zejména podporu studijních pobytů a stáží v zemích s
odlišnou kulturní tradicí,
11) iniciování a organizování společenských a kulturních akcí,
12) podpora výuky francouzského jazyka a výměnných stáží
jazykových lektorů,
13) pořádání přednášek, besed, seminářů, výstav napomáhajících
ke sblížení frankofonních a českých kultur,
14) zajišťování kulturních a společenských akcí, agenturní
činnost,
15) podpora a zajišťování zájmové činnosti v oblasti kultury,
sportu a vzdělání,
16) zprostředkování vztahů a kontaktů mezi neziskovým sektorem
frankofonních zemí,
17) vydávání periodických a neperiodických tiskovin a publikací,
18) materiální podpora vzniku kulturníh hodnot,
19) zprostředkování mezinárodních společenských a kulturních
kontaktů,
20) podpora zvyšování zaměstnanosti v České republice,
21) propagace frankofonních filmových děl. |
5.2.2002 - 6.4.2011 |